Ahad, 28 November 2010

menu hari ni..hihi..



assalamualaikum warah matullah hiwabarakatuh
 tengah2 membaca hari ni rasa bersemangat seket..bangun terus memasak ..tapi yg heran tak pernah ag aku masaka sampai 2 jam lbeh..hehe..bukan pe ..mula2 letak nasi..sementara nasi masak siang kakngkung...hihi x jarang siang kangkung..kat rumah ni asek2 makan kobis,sawi..hihi dengan muke x besalah "abah.camana nak siang kangkung ni?"agak tebal jgakla muke..da umo 22 taun x reti2 pastu abah pon tunjuk..aku ni malau gak ngan abah pasai die ag terer masak dr ma n apetah agi aku..hahah..siang2 rendam dulu kangkung sebab kangkung ni kite tak tau die amik kat mana selalunyer kangkung ni tanam tepi perigi,,tempat2 berayor le..


 jadi sementelah(ade ke org gune perkataan ni?) haha menunggu nasi n  sayor ops lupe ayam baru kuo peti ais jd rendam ayo dulu ..aku pon p la baca paper hihi..ha kome banyang macamna nak siap?kalao dah kawen ni mau laki melenting hihi...jd masak2 tersedia la menu hari ni...sup ayam+kangkung belacan+dan yg paling penting ikan perkasam haha..tp abah x makan sbb die kenyang...









dan akhirnya masakan saya agak tawar tapi telah di kaver oleh ikan pekasam..dan sumenyer telah licin..erpppp..alhamdulillah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

karang le ape kome nak karang..