Isnin, 23 November 2009

di suatu pg yg cerah..

jam menunjukkan 9:51 pm,macam da tak de keje nak buat..tadi baru menghabiskan bege ayam yg ku amik dari adik bgsuku..puas aku pujuk lah bawu dapat tapi kena baya balik harga bege $2.30..nyam..nyam..kejap lg abah nak bawak balik kfc..huhu
bole byg tak tahap kebesaran aku dikala cuTI meleysia ni...HUHUiii!!

tak heran sejak masuk maktab berar aku naek 20 kg??

sebulan lepas aku kena marah dgn lecturer pj,

di suatu pagi yg cerah agak2 ayam da tak berkokok en Azman memanggil daku dan teman seperjuangan ku.

"Awak ni saya tengok da naek badan (kawan ku)tapi awak yg sorg lagi ni da tak macam org!!"

tekedu lidah ku dengan wajahku yg memg da tomey dan kurg cun..alahay..nasib badaaan..tapi tak taw la bukan tak mau kurskan badan balik nle pakay baju cantek balik tapi...m..soul tu tak datang ag..

huhu kepada wan Nur hakimah pabila drimu menjejakkan kaki ke tanah Mekah..di depan Kaabah tlg mintak doa yg bunyik nya

"ya Allah beri lah anum rupa paras yg cantik secantek akhlaknya..(akhlak camana lak?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

karang le ape kome nak karang..