Ahad, 20 Disember 2009

desiran hati yang mendayu..ya Allah..

tatkala jari 'tirus' ini menekan keyboard,kaki mula berenyut-denyut dek sang nyamuk yang iri hati dengan daku..pehal la nyamuk ni...berilakah aku kedamaian..
hm...
sudah puas aku merenung..kapan tiba saat itu...
kapan tiba saat kau kembali mengetap bibir memuji keagungan Illahi..kapan bila ??aku takut saat itu ,saat kau baru terngadah untuk merapatkan dahi menyukur di bumi yang penuh dengan tipu nista..saat itu sudah terlambat..aku bukan takutkan mu tp dengan diriku lagi..
kadang-kadang alpa dengan nikmat senang dan sihat..

namun ku tidak lupa dalam setiap doaku kau tetap setia didalam doa rabitahku..namamu tidak pernah kulupa...ya Alla..kekalkan kemesraan kami ya Allah...Ya Allah kami berkumpul kerana merindui mahabbahMu ya Allah...
 ya Allah ..apakah mimipiku terselamat dari ombak besar membawa satu erti yang bermakna?
ya Allah ....tatkala aku menulis warkah ini..air mata ku bergenang..menantikan saat nya...

ya Allah..aku rindu kan Mu..jangan kau tenggelamkan aku selain daripada cinta kepadaMu...

Ya Allah..biarkan orang yang aku kasihi bersama-sama hanyut dalam cintaMu..
bersatu memikul beban dakwah Mu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

karang le ape kome nak karang..